tisdag 9 januari 2007

Gym i januari

Jag var och tränade på lunchen idag: rygg, biceps och mage. Inga PB:n, jag har sovit för dåligt.

Jag gillar att gå till gymmet på lunchen. Då har jag träningen avklarad tidigt på dagen när jag är pigg. Det brukar dessutom vara lugnt och skönt, inte för mycket folk, bara en liten klick entusiaster som jag känner igen och som alltid tränar på luncherna. Men idag hade det vanligtvis så lugna gymmet förvandlats till en svettig, högljudd, trång och stökig plats. Usch. Alla nyårslöften som ska infrias. Jag längtar till februari när de flesta har givit upp och jag får ha gymmet för mig själv igen.

Mina mål med träningen 2007:

  • Komma igång med konditionsträningen, minst en gång i veckan
  • Så småningom lyckas göra 1 chin utan hjälp, helt av egen kraft

  • Ha kul, känna mig stark och må bättre

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, likadant på gymet där jag tränar. Så mycket folk att det känns trångt. Vilken skillnad mot innan nyår.
Känner som du att det ska bli skönt när det går tillbaks till det normala.