söndag 9 december 2007

Mysig helg

Söndag kväll. Har haft en väldigt mysig helg med Haikuharen med mycket tid att prata, filosofera och reflektera.

I fredags tog vi ett glas vin på Ritz, åt middag på en mysig tapasrestaurang och var sedan lite trötta och tänkte bara stanna till på en bar och ta ett glas vin till innan tidig hemgång. Men, klockan blev närmare halv fem på morgonen innan vi var hemma. Vi pratade med en massa roliga människor, fick uppskattning och smicker av allt från söta 25-åriga pojkar till 45-åriga män som påstod att vi inte såg ut att vara en dag äldre än 20... Vi dansade, blev bjudna på laktrisshots och gjorde knasiga saker som att dansa helt ensam på ett folktomt dansgolv (jag). :)

Igår gick vi upp sent och åt frukost och tog sedan en lång promenad runt Härlanda Tjärn med Elsa. Haikuharen lagade lunch, vi vilade en stund och på kvällen gick vi på julmarknad på Liseberg och beundrade alla de magiska träden. Senare såg vi La Vie en Rose och åt godis i soffan.

En bra helg.

4 kommentarer:

Fit-Eva sa...

Hej!

Låter som en jättemysig helg!
Aldrig fel att få lite uppmärksamhet från det motsatta könet! Och att du ser ung ut - jag håller med!
Förstår att det inte blev någon löpning i helgen men en skön promenad är inte fel det heller!
Abrazos,
/E

Lilla J sa...

Det lät som en myspysig helg! =) Själv jobbade jag i den hysteriska julhandeln, ha ha!

Kramis

frida fröberg sa...

Hej där!
Ja det var en jättemysig helg och du bor i en så trevlig stad. Det var trevligt att lära känna Elsa också. Kram

Pipperoni sa...

Usch, jag har verkligen varit värdelös på att svara på kommentarer på sistone. Ska försöka bättra mig...

Den lilla elaka - Man är väl inte äldre än man gör sig... :) Men 20 var väl lite att ta i förstås.

Lilla J - Ja, det var mysigt. Kram.

Haren - Mmm, jag gillar Götet och det var trevligt att ha dig här. Kram.