onsdag 5 december 2007

Från kaos till ordning

Idag har jag plockat, städat, strukturerat och organiserat. Sorterat jobbpapper, sorterat privata papper. Satt in i pärmar. Skrivit listor på saker som måste göras i jobbet. Skrivit listor på saker som ska göras utanför jobbet. Jag har bringat lite välbehövlig ordning i kaoset.

Det är otroligt skönt och jag känner mig så mycket lugnare och bättre till mods när jag har ordning och reda omkring mig.

Imorgon ska jag upp klockan fem och ta morgontåget till Stockholm för två intensiva arbetsdagar. När jag kommer hem på fredag kväll kommer Haikuharen och hälsar på över helgen och det ser jag verkligen fram emot!

"Club 8 - Hope for Winter"


share your files at box.net

2 kommentarer:

Fit-Eva sa...

Ha det bra i Stockholm och hoppas du och "Haren" får en intressant helg!
Abrazos,
/E

P.S. - Hur går det med löpningen? D.S.

frida fröberg sa...

Jag ser också framemot det! Har deadline på projektplanb på fredag och kommer att känna mig ledig för första ggn på länge, hoppas jag!
God resa imorrn!