lördag 10 november 2007

Me and my sofa

Lördagkväll. Slöar i soffan med datorn på magen och Elsa utsträckt över mina ben. Är trött och lite bakis efter en riktig partykväll med massor av champagne tillsamans med Den lilla elaka igår. Jag är dessutom lite småförkyld. Typiskt, nu när jag har anmält mig både till Sylvesterloppet på nyår och till Göteborgsvarvet... Men, det är väl bara att gilla läget och såsa vidare. Just nu är soffan "the place to be" och det känns ganska okej faktiskt. Idag är en bra dag. Jag ska snart förflytta mig till sängen, men ska jag vara helt ärlig så gillar jag soffan bättre. Sängen känns fortfarande halvtom...

"Almost happy" - K's Choice


share your files at box.net

3 kommentarer:

Fit-Eva sa...

Hola!
Tack för fredag+lördag...
Lite ångest även idag men men, alla har väl glömt till nästa gång haha.
Det blev tomt utan dig och Elsa...
Nu väntar Farsdags stek och annat hemlagat!
Abrazos,
E

Goa Glenn sa...

Klart att det skall kännas lite när man är fredagskvällens drottningar! Hoppas ni snart gör om det. Elsa är välkommen när hon vill...

Pipperoni sa...

Den lilla elaka - Tack själv!

Goa Glenn - Hm ja, vi får allt göra om det, jag måste bara hinna vila upp mig lite innan nästa gång. :)