lördag 30 juni 2007

En ny dörr öppnas

Jag vann budgivningen....!
Jag får köpa lägenheten jag har gått och drömt om.
Ibland hjälper det att visualisera det man vill ska hända...
Jag vet att Elsa och jag kommer att trivas där. :)
Jag åker ner redan på måndag, skriver kontrakt på tisdag.
Jag flyttar mellan den 15 sep och 1 okt.
Jag har nog inte riktigt fattat det än....

Men det känns helt rätt och bara sååå bra!

Hurra, hurra, hurra!

"When the lord closes a door, somewhere he opens a window."
Eller varför inte en helt ny dörr?


15 kommentarer:

Anonym sa...

Supergrattis till nya lyan. Det ser toppenfint ut på bilden så jag förstår att du ser fram emot flytten. Och för att gå vidare såklart. Önskar dig allt lycka till med flytt och allt.

Anonym sa...

Roligt för dig att du fick den!
Bor båda dina föräldrar där nere? Ska du bo i Bergsjön? Om du ska det kan vi bli tillsammans för där bor jag.

Du kan adda mig på msn:

gtb_gangster_mehmet@hotmail.com

Ankan sa...

Åh så roligt Pipperoni! Vad gulligt det ser ut. Tänk att du kliver över till bäst-kusten. Välkommen! Kram

Anonym sa...

Gud vad roligt, grattiskram!

skräppan sa...

en ny dörr....låter härligt. Faktiskt mycket bättre än det klassiska med ett öppet fönster.
Välkommen hem till vår sida av landet. Vi ses om nån dag eller två Kram K

Fit-Eva sa...

"Good things happen to good people"
/E

Soledude sa...

Jättegrattis! Det rullar på bra nu. :o)
Du får skriva och berätta mer nån dag.

Simma lugnt. :o)

Lilla J sa...

Yihoo!!

Vad roligt! Visste att det skulle dyka upp ngt bra!

Kramis

smul sa...

tänk vad härligt. Det ser fint ut. OCh jag ser här att du kan få en pojkvän på köpet, kan det bli bättre?! ;)

kram

Anonym sa...

vil du bli min flickvän el inte? jag har faktiskt andra som vil bli det om du inte vil det! Adda mig på msn
gtb_gangster_mehmet@hotmail.com

pS:JA bor hema men vi kanske kan bo hos dig?

krAM gussen
MEHMET

frida fröberg sa...

Oj!
Vilka förändringar! Roligt! Sedan har du ju tydligen en del beundrare i Gtbrg också, så det verkar ju utmärkt. :-)
Kram

Bossarun sa...

Johan hälsar och gratulerar.
Min mor, far, bror & svägerska likaså. -"Det är på tiden att hon kommer hem"
Jag tycker att det är helt underbart att du kommer betydligt mycket närmare. Vi ses i sommar! Stor kram.

Miss J sa...

Jättekul Grattis! Men ännu roligare är att märka att du verkar SÅ mycket gladare nu och verkar fått tillbaka livsgnistan. Helt rätt att göra nåt så drastikt som att flytta, inte bara bostadsbyte utan även ort. Börja om på din nya, spännande framtid.
Kram!

Pipperoni sa...

Annika - Välkommen hit (för jag tror inte att jag har sett dig förut?) och tack.

Mehmet - Nja, den ligger en bit ifrån Bergsjön och jag tror inte riktigt på avståndsförhållanden... ;)

Ankan - Tack! Jag hade fått för mig att du höll till på Östkusten, men så är det alltså inte. :)

Lotta - Tack, kram.

Skräppan - See ya soon. Kram.

Den lilla elaka - Ja, lägenheten känns definitivt som a good thing! :)

Soledude - Will do! Kram.

Lilla J - Yihoo!

Smul - Haha, ja, det var värst... :)

Mehmet - Vilken press. Men jag tror faktiskt inte att jag vågar konkurrera med din mamma...

Haren - Ja, ser fram emot att du kommer och hälsar på. :) Kram.

Bossaneto - Ja, det är nog på tiden faktiskt. :) Ser också fram emot att bo närmare dig.

Miss J - Ja, jag efterlyste ju en "omstartsknapp", kanske har jag hittat den nu... Kram.

Anonym sa...

Ååååh vad roligt, GRATTIS!! Den som såg så himla fin ut!
Kramar