torsdag 8 maj 2008

Små svarta fjärilar...

Sitter och väntar på att chefen ska komma hit med middag. Hon har en förmåga att alltid jobba sent, så det lär väl dröja...

Känner mig rastlös och lite orolig idag.

Jag börjar känna mig lite sliten och trött på att springa. Jag känner mig i form och ser fram emot Göteborgsvarvet men längtar samtidigt tills det är över så att jag kan trappa ner lite på träningen. Springa lite för skojs skull, cykla, köra lite fler pass på gymmet, bara ta det lugnt, njuta av solen och vila.

Men löpningen går åtminstone framåt. Det är en hel del annat som står still just nu och det är lite frustrerande. Det känns som om jag befinner mig i någon sorts mellanland igen och även om jag försöker att vara lugn och tålmodig och inte stressa fram något eller oroa mig över sådant jag inte kan påverka så är det ändå tröttsamt och känns lite tungt och meningslöst.

Det är dessutom flera personer i min närhet som har det tungt just nu och det påverkar mig också mycket.

Men imorgon kväll ska jag i alla fall ut och äta en god middag med "Den lilla elaka" och det ser jag verkligen fram emot.

Inga kommentarer: