måndag 28 april 2008

Vårbilder

Vårbilder april 2008

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina. Nu fick jag se en glimt av din Magnolia iallafall även om jag inte vet om jag kommer att orka komma och titta på den. Kram och tack för lite vårkänningar, vi ses imorgon/Skräppan

Soledude sa...

Sköna bilder, jättefina. Jag tycker mig känna igen känslan jag får när jag med kamera i handen bara ger mig ut och avtryckaren går i ett.
Bilden medbara himmel, grenar och körsbärs(?)blommor passar alldeles utmärkt som ett vårigt skrivbordsunderlägg. :o)

Ja nu brister knoppar till både höger och vänster och det är tid att ge sig hän och ut i livet. Tid att möta det utan krav och förväntningar, (ja skitsvårt, men försök så gott det går), och se vilka frukter som bjuds.

P.S. Det kommer ett svar på mailet snart, jag är bara lite seg rent allmänt just nu. D.S.

Solsken