onsdag 9 april 2008

Tillbaka i vardagen



Nu är jag hemma igen efter ett välbehövligt miljöombyte. Jag har njutit av sol, 25 graders värme, god mat, gott kaffe, gott vin, trevligt sällskap och lite shopping.

Idag på morgonen har jag lämnat Elsa hos veterinären och ska inte hämta henne igen förrän i eftermiddag. Hon hade av en klo på mammas och pappas trappa i förrgår och veterinären vill söva ner henne och försäkra sig om att inga rester finns kvar. Jag oroar mig lite för Elsa. Hon är så rädd och osäker ibland, det verkar bara bli värre med tiden och jag vet inte riktigt hur jag bäst ska hantera det.

Jag har kopplat av och vilat i helgen, men har inte sovit så mycket och känner mig trött och lite sliten och längtar redan till helgen. Jag var ute och sprang en runda igår, men idag har jag lite ont i halsen. Suck, har verkligen ingen lust att bli sjuk nu. Jag vill ju träna, hälsa på syster Skräppan i hennes nya lägenhet och kanske träffa min påskdejt igen.

Inga kommentarer: