lördag 26 april 2008

Lycklig, lycklig

Idag är jag lycklig över...
  • Att det fantastiska magnoliaträdet i trädgården är på väg att slå ut
  • Att jag äntligen är av med min förkylning och känner mig frisk och stark
  • Att jag har köpt nya skor och kommit igång med löpningen igen
  • Att jag har städat hela lägenheten och plockat undan alla vinterkläder
  • Att jag har fått ett fint mail ifrån en person som jag tycker mycket om
  • Att jag bor i Göteborg och kan vara med på familjekalasen igen
  • Att det bara är tre arbetsdagar nästa vecka
  • Att jag känner mig lycklig och full av hopp och förväntan inför framtiden

2 kommentarer:

Peter Midas sa...

Bra Pipperoni, man skall se de bra delarna av livet som tydligast! Det låter som du är på väg åt rätt håll! Fortsätt och kämpa på i dina nya träningsskor! Ha en bra söndag.
Peter Midas

Ankan sa...

Affirmera mera - så löd min paroll under förra året. Först tyckte jag det verkade fånigt, sedan märkte jag att humöret boostades, en sorts hjärntvätt som faktiskt hjälpte. Glad att du ser många bra saker i tillvaron idag. På väg är du. Stor kram