söndag 15 juli 2007

Från Öckerö loge hörs dragspel och bas...

Är nu installerad ute på Öckerö med Skräppan och Sus med familjer. Idag är första semesterdagen när solen har lyst hela dagen på mig och Elsa. Näsan är fräknig, axlarna varma och nu känns det verkligen som semester. Underbart.

Vi tar en dag i taget och hoppas att solen fortsätter att skina. Ikväll ska vi grilla med familjen och imorgon kommer förmodligen några goda vänner som har seglat hit med båten på middag. Jag hoppas på besök av fler vänner och bekanta under veckans gång. :)

Nu ska Elsa och jag gå en promenad och öva oss på att gå i koppel och inte skälla på bilar och sedan är det snart drink och snacktime.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter bra! Hoppas solen fortsätter att skina på dig - och på Elsa såklart! Kram!

Anonym sa...

Gud så underbart det låter! Njut!

Ankan sa...

Ha nu en underbar semester och måtte solen lysa över dig, Elsa och dina fräknar :-) Kram

Anonym sa...

Hej P!
Det var länge sen jag skrev här men jag läser allt du skriver.
Jag har ju träffat på en ny kärlek och det är mysigt. Vi har stängt in oss i vår kärlekskokong och avskärmat oss från yttervärlden. Riktigt mysigt och trevligt faktiskt.
Jasså, du är på Öckerö?
Där bor en av mkt klok och trevlig man som jag känner.
Hoppas allt är bra.
kram från Carro

Pipperoni sa...

Erica - Glad för din skull. :) Hoppas att jag får uppleva samma lycka någon gång.

Lotta - Tack.

Ankan - Fick en del sol faktiskt, trots allt gnäll över den dåliga sommaren (inte från mig, men många andra).

Carro - Kärlekskokong låter trevligt... :) Klok och trevlig man. Hm.. Snygg? Singel? Haha. Kram.