fredag 24 april 2009

Motvind

Okej, även om uppförsbackarna är kortare numera så är det ofrånkomligen och lik förbannat uppförsbacke och motvind vissa dagar, och idag är en sådan dag...

De vackra mörkrosa tulpanerna jag köpte på ICA igår slokar redan.

Jag har nyss fått lön och efter att ha betalat räkningar på över 21.000 kr är jag redan pank igen och jag börjar undra om det verkligen var så smart att byta jobb och gå ner i lön.

Det är ap-mycket att göra på jobbet. Känns rörigt.

Elsa är hos mamma.

Jag orkar inte laga mat.

Det är något allvarligt fel med min dator. Den kraschar titt som tätt och talar om att den har startat om efter ett allvarligt fel (som jag trodde att datorfirman hade åtgärdat när jag lämnade in den och betalade 2000 kr för att de skulle åtgärda det...). Suck.

Mobilen är tyst.

Jag önskar att jag hade någon att krama.

2 kommentarer:

Nollan sa...

Hoppas vinden vänder igen snart!. Vet inte om du fick mitt mail? För visst dog bloggen men inte jag med den... och jag bloggar fortfarande men på annan ort. Bara att klicka på namnet till den här kommentaren, så hittar du dit. Om du vill läsa och inte redan fått lösen, hör av dig.
/Nollan

Tingeling sa...

Kram.

Ville bara säga att jag är glad över att du bloggar, läser varje inlägg.

Fast jag är usel på att kommentera..ska skärpa mig.

Kram igen.