tisdag 9 december 2008

Mycket nu...

Sista veckorna på gamla jobbet var hektiska och första tiden på nya jobbet har också varit intensiv. Började för en dryg vecka sedan och kastades direkt in i hetluften och har tillbringat hela helgen på Hund 2008. Kul. Det snurrar dock i huvudet av alla nya hundfodertermer och jag är konstant trött. Men det verkar vara en trivsam arbetsplats med god stämning och trevliga arbetskamrater och jag tror att jag kommer att trivas.

Jag har knappt fattat att det bara är drygt två veckor kvar till jul... men det ska bli skönt med ett litet avbrott och tid att smälta alla intryck. Julkort? Klappar? Stök? Jaja, det får bli som det blir. Imorgon ska jag i alla fall försöka orka med att baka lussekatter med min systerdotter.

Återkommer när det lugnat ner sig något...

1 kommentar:

Nat sa...

Jobb byte igen? Hundfoder?
Berätta mer!

Om du inte skriver mer innan jul så vill jag önska dig en riktigt skön jul, och en bra start på ännu ett år.

Stor kram