torsdag 5 februari 2009

Begravning

Begravning imorgon... Jag har haft så mycket att göra på jobbet att jag knappt har hunnit tänka på det under veckorna som gått. Kanske har jag förträngt det...

Jag har ändå mått hyfsat bra sista tiden och haft ganska mycket energi. Känt att det varit på väg att vända. Att kvällarna blir ljusare. Men det vänder så snabbt nu för tiden. Det krävs så lite för att få mig ur balans. Så lite för att ta ner mig. Från gott hopp om livet till allt suger och total likgiltighet på nolltid.

Idag är en blä-dag.

2 kommentarer:

frida fröberg sa...

Kära vännen.
Du har en sorglig dag framför dig.
Ändå, jag tror att begravningar är viktiga. Att få gråta tillsammans och ta avsked tillsammans.
Jag kommer att tänka på dig och din familj i morgon.
Många många kramar

Anonym sa...

Tänker på dig. Kram!
"Lotta"